četvrtak, 21. ožujka 2013.

Isječak iz dnevnika



Utorak, 19.03.2013.

Cure su došle navečer do mene. T se pravio važan, plesao na Kad si sretan, vrtio se u krug, pucketao prstima, prvi put potapšao koljena.  

Napravila sam mu bočicu i krenula prema njemu. Čim ugleda bocu počne nestrpljivo kenjkat, ne može ju čekat, kao da ta uvijek jedna te ista bočica nije bočica za njega i kao da svaku večer ne prolazimo kroz jedno te isto.

Ovaj put nije bilo jedno te isto. Barem ne s njegove strane. Čim je ugledao bočicu, u trenu se zarotirao, krenuo prema spavaćoj sobi, naslonio se na krevet i čekao me. Cure su mu začuđeno mahale pa-pa, on im je odzdravio rukicom, sam od sebe poslao cijelo brdo pusa, dočekao mene, dočekao bočicu, dočekao priču, utonuo u san. 

Djelovao je kao prava mala velika, razumna osoba

Moj jednogodišnji čovječuljak. <3

Nema komentara:

Objavi komentar